torsdag 13. oktober 2011

Årets førjulstur er booket

Bildet er funnet på nettet og er fra Jul på Liseberg

Min kjære mann og jeg har gjennom årene laget oss noen tradisjoner som vi koser oss sammen om hvert år. En slik tradisjon er at vi drar på en førjulstur sammen.

I år går turen til Gøteborg en fantastisk by for førjulskos!

Vi reiser i slutten av november, og er så heldige at vi ikke betaler noe for de to nettene vi skal bo på hotell. Som Scandic kunde har vi samlet bonuspoeng over en lang periode, og har nå endelig nok til 2 bonusnetter! Ekstra allright når pengene man ellers skulle brukt på overnatting kan gå til julegaveshopping og annen kos i denne fine byen.

Bildet er funnet på nettet og er fra julemarked i Haga

Vi har ikke lagt så mange planer enda, men det blir helt sikkert en tur til vakre Haga på julemarked, vi må også en kveldstur på Jul på Liseberg, det er obligatorisk!

En bedre middag(på Tvåkanten) og shopping(blandt annet i Balders hage) står også på programmet!

Har DU noen tips til hva vi bør se og oppleve blir jeg glad om du deler det med meg!


Bildet er funnet på nettet og er fra interiørbutikken Balders hage i Gøteborg

I dag står det rengjøring på programmet! Bare å brette opp armene☺

Ønsker DEG en strålende torsdag!

9 kommentarer:

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Oi, så koselig!
Gøteborg er jo en herlig by å være i.
God tur når den tid kommer :)

helen og gutta sa...

en herlig tradisjon som det kan hende at jeg må herme etter. Har aldri vært i Gøteborg men kunne virkelig tenkt meg en tur dit.

Anonym sa...

Hej hej
Vad mysigt!
En bra tips är att titta in till Grandma´s och Casa Linne. Båda butiker finns mitt i stan bakom saluhallen.
Kram Nina

Fruehuset sa...

ååå:) det såg utrulig stemningsfullt ut. Ein fin tradisjon må eg sei.

Alette sa...

Det var jammen en hyggelig tradisjon!:) Og Gøteborg er en kjempekoselig by!

Barbros lille verden sa...

Å, for en herlig tradisjon!
Det blir sikkert en flott tur! Heldige dere altså :) Kunne tenkt meg en førjulstur selv altså...vi får sjå!
Klem fra Barbro

Livy sa...

Tuuusen takk for koselige hilsner :-) Jeg gleder meg såååå!

Tusen takk til deg også Nina som tipset om disse to butikkene, de skal definitivt besøkes!

Klem fra Livy

Jeanette sa...

sååå koselig!! ta med meg a!! hehehehe...ha en flott tur, og kos dere masse:-)

Anonym sa...

Det var så lite så... önskar dig en väldigt trevlig resa till göteborg.
Vänlig hälsning
Nina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...