tirsdag 25. oktober 2011

Vinnerlykke ♥


HURRA!!!


Jeg er så heldig at jeg har vunnet denne FLOTTE boken fra Home&Cottage hos Netta!!

Denne boken er en av de tingene som står høyest på ønskeligsten min til jul - Juhuuuuu!!

Netta feirer 2 årsjubileum med sin herlige blog; Nettas everyday blog, og vi er 8 heldige vinnere av flotte premier! Netta har en flott blog som du absolutt bør besøke titt og ofte!



Med disse nydelige bildene fra boken(som er lånt fra Nettas blog) ønsker jeg deg en strålende dag!

Perfect home partyet i går ble en suksess - 21 herlige damer koste seg med shopping, prating, kaker og kaffe - en super hyggelig kveld ♥

I ettermiddag bærer det av sted til barnehagen hvor det er aksjonsdag i forbindelse med FORUT, våre håpefulle har blitt kjent med Indrani og hennes omgivelser gjennom de siste ukene, og de har virkelig stått på for å samle inn penger til prosjektet. Mange flotte ting å få kjøpt til inntekt for aksjonen i barnehagen i dag, og middagen står servert fra kl 15 - koselig og kjekt å spise sammen der samt at man bidrar til en god sak.

Klem fra Livy

5 kommentarer:

liven sa...

Så kjekt at du vant hos Netta!!
Heldige deg, boken ser flott ut !!

Ha en fortsatt fin dag :o)

Annfrid sa...

Gratulere, du har jammen vært heldig:-)

Ønsker deg en fin dag med klem fra Annfrid

Fruehuset sa...

Gratulerer, den flotte boka!
Det er så kjekt å vinne ting:)

Fin tirsdagskveld!

Alette sa...

Gratulerer masse, så heldig du er <3

♥ Netta ♥ sa...

Koselig at du ble så fornøyd med boken :-) Den er kjempelekker, så det er bare å glede seg (jeg har tatt en smugtitt i den). Utrolig fine ord om bloggen min inne hos deg, ble rent rørt her jeg. Veldig koselig at du liker deg inne hos meg, det setter jeg veldig pris på ♥

Så flott opplegg i barnehagen, jeg håper det kom inn mange penger til det fine prosjektet!

Ha en super dag!

Klem
Netta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...