søndag 9. oktober 2011

Her bor en liten prinsesse ♥




I dag kommer noen bilder fra lillesøsters rom.


Lillesøster har bodd på eget rom i litt over en uke nå og det går helt strålende. Hun har fått gode soverutiner, og sover hele natten - det er deilig for både liten og stor! 




I kroken der sengen står er det lunt og godt!


Ikke bare er hun glad i å sove på sitt nye rom, hun elsker å være der å leke også - bildet øverst i innlegget er tatt nå i ettermiddag ♥





Fin oppbevaring er kjekt - disse boksene er fra Panduro.


Den søte bamsen som sitter oppepå fikk hun av søstrene sine på dåpsdagen.




I rammen på kommoden ved sengen står en aftenbønn mamma lesete for meg da jeg var liten.


NÅ LUKKER SEG MITT ØYE

Nå lukker seg mitt øye,
Gud fader i det høye,
i varetekt meg ta.
Fra synd og sorg og fare
din engel meg bevare,
som ledet har min fot i dag. 




Her hos oss er det surt og kaldt i dag og vi skal kose oss inne i høstværet!


Ønsker deg en fin søndagskveld!

Klem fra Livy




5 kommentarer:

Silje Kristin sa...

Så søt ho er :) Og så flink ho har blitt da, sitter og greier :)

Tror det blir ei stund til mi si tulle gjør det.

Nydelig rom! Og så kjekt at ho sover der alene..

Skal ordne rommet til tulla mi her også snart, men ho våkner på natta og vil ha pupp her da, så litt vanskelig å ha ho på anna rom..

Fruehuset sa...

Så skjønn ho er og så flott rom:)
Veldig fint med den tapeten.
God søndagskveld

Myke minutter sa...

Kjempekoselig rom og skjønn jente! :) Lillebror her har nylig flyttet inn på eget rom, jammen på tide siden han er 21 mnd. Ha en fortsatt fin søndagskveld og ukestart!

n i n a s hjem sa...

Jeg har tenkt på samme tapet inne på lille prinsesse (5 år) sitt rom også. Usikker på om jeg skal gå for PIP i sølv, rosa eller lys blå.
Mulig det blir en lignende og ikke PIP, men enn så lenge er det PIP som står øverst :)

Vi gifter oss sa...

Vakkert altså! Elsker pip-tapeten!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...