fredag 14. oktober 2011

En ny favoritt ♥



Jeg er gjerne trofast mot mine favoritter hva gjelder ansiktskrem, bodylotion og håndkrem. Jeg har funnet mine favoritter som passer til min hud, og velger stort sett å holde meg til dem - det har blitt noen bomkjøp opp i gjennom årene for å si det sånn!

Da vi var på flyplassen på vei til syden gikk jeg innom en del av Taxfree'n jeg ikke har sett før; L'occitane en Provence, og som du da sikkert har skjønt på overskriften ble jeg lokket til å prøve noe nytt... og ja, jeg likte det godt!! Ikke noe bomkjøp denne gangen!




L'oocitane har en serie som heter Pivoine Flora, og den er helt skjønn! Med en sart duft av peoner kjenner jeg sommeren komme tilbake ♥ Helt herlig!!

Anbefales ♥

Jeg liker spesielt godt håndkremen, den fukter godt, lukter nyyyydelig og trekker kjapt inn i huden.




Bildene i dag er som dere ser tatt på badet. Badet hos oss har desverre vært et trist kapittel da vi i tre år har slitt med at flisene løsner fra underlaget. Hva dette skyldes er det stor strid om, men nå i løpet av vinteren ser det ut til at vi skal få lagt om flisene.

Jeg er veldig glad for det flisvalget vi har gjort, og heldigvis har flisleggeren nok fliser til at badet blir slik det er nå når vi er ferdige også. Jeg gleder meg utrolig mye til å få badet i orden igjen!


I dag er det fredag, den beste dagen i uka!

Kos DEG masse!

Klem fra Livy

9 kommentarer:

S_U_F_69 sa...

Det er alltid kjekt å lese blogginnleggene dine. Du er kjempeflink til å være positiv og det smitter over :) Ha en riktig god helg og takk for tipset.

Hulda sa...

Badet så virkelig flott ut. Likte de beige fargene, og døra. :) Synd med flisene som løsner! Håper dere får orden på det. :) -Husfruas Memoarer-

Anonym sa...

Hei Livy:)
Har fulgt bloggen din en stund nå, og utrolig koselig og inspirerende å følge deg! jeg har også ei lita jente på alder med minstejenta di:)
Ser ut som et utrolig flott bad, men synd at det ikke fungerer som det skal. Har selv vært i en liknende konflikt over en 2 års periode og vet at det tar på.
Håper det ordner seg for dere nå!
Nyt fredagen og riktog god helg til deg og dine!
Klem fra Monica

Gry sa...

Hei Livy! Åh, så deilig da! Takk for tips, den serien fikk jeg lyst til å prøve. Lekkert bad dere har! Delikat og harmoniske farger, lykke til med flisleggingen!

Koselige innlegg under her også, med skjønne bilder på takkekort også så deilig med slike tradisjoner man lager seg! Jeg kunne også veldig gjerne tenke meg å få til en tradisjon med førjulstur ;) Nyt go'følelsen og ha en fin helg! Klem fra Gry

helen og gutta sa...

lekkert bad dere har, skjønner godt du vil ha de flisene. Vi holder selv på med oppussing av bad, så om en uke står det ferdig, skal bli herlig. god helg til deg og dine. stor klem

Christina sa...

Tusen takk for kommentaren.:) Bare glad for å dele jeg..

Nydelig bad! Enig ift fargevalg og flisvalg.. :)

Et sp. minstemannen din, snur hun seg på magen om natten? Min gjør det.. Begynner å bli passe sliten av å snu han..

Stor klem

Lynetmor sa...

Hei, innom for å ønske deg en god helg :-)

☆Therese sa...

Deilig å finne sånne skjønne produkter!
Jeg lar meg friste ;o)

Flott bad dere har.
Ønsker deg den beste helga!
klem

Ninas Interiør sa...

Badet ditt så kjempefint ut! Og så deilig med peonduft nå i denne mørketiden vi går inn i!!

God helg til deg! Klem Nina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...