onsdag 5. oktober 2011

Høstferie kos ♥

Heisann!

Her hos oss er det høstferie på skolen denne uken, og jeg riktig koser meg her hjemme med mine tre skjønne prinsesser ♥

Det blir riktig nok ikke gjort så mye huslig her hjemme annet enn å vaske tøy og lage mat, men det er koselig å bruke tiden sammen med jentene. Alt det andre kan jeg fint ta igjen når de er i gang på skolen og i barnehagen igjen!

Skogsturer i nydelig høstvær, og noen kaffebesøk både sent og tidlig har vi fått til her hjemme også, og det liker vi!

I tillegg har vi blitt invitert på besøk til slekt og venner, og det er så utrolig koselig å bruke tiden sammen med de man er gla' i ♥


I går var storesøster og jeg på jenteshopping bare vi to! Så utrolig koselig, og jeg merker at den lille jenta mi begynner å bli stor! Hun har virkelig begynt å få opp øynene for kafebesøk og prøving av klær!

Hun var så heldig å få endel penger + gavekort til bursdagen sin, og i går kjøpte hun seg både klær og leker for noen av pengene. På mandagskvelden kjøpte hun seg Nintendo Wii da det er noe av det hun virkelig har ønsket seg lenge! Vi fant et tilbud på den på Coop extra til kr 890 - det er kjekt med slike tilbud!

Når jeg først skriver om tilbud fant vi noen andre gode i går også;

♥ 1/2 pris på hele WOW butikken

♥ 3 for 2 av alle sko hos Eurosko - ja, det ble vinterstøvler på 3 av 5 familiemedlemmer i går, og 700 kr spart - DET liker vi!


Livymannen startet høstferien med ny jobb, så han tar det ikke med ro omdagen, men han trives godt og det er jeg glad for!

Bildene i dagens innlegg er av den nydelige buketten med blomster han fikk av sin gamle arbeidsgiver på fredag!

Ønsker deg en fin onsdag!

Stor klem fra Livy




3 kommentarer:

Christina sa...

Det er høstferie kos ja! :)

Ha en strålende dag!
Stor klem fra
Chrisina

liven sa...

Så kos med slikt i høstferien!!

Nydelige bilder livy

ha en fortsatt fin uke :o)

Størstepia sa...

SÅ deilig det hørtes ut å bare kose seg med jentene sine!;-)
Skal ha småtten hjemme fra barnehagen imorra jeg også, og det skal bli koselig å gå tur & ha med nistemat:-)
For noen kupp dere gjorde igår da, veldig greit å få med seg slike tilbud!
Klem fra størstepia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...