lørdag 15. oktober 2011

Jeg maler i dag!


Først må jeg få si tusen takk for alle de hyggelige kommentarene i det forrige innlegget mitt!! Jeg blir så utrolig glad når dere tar dere tid til å legge igjen en hilsen her hos meg! Kjempekoselig at dere som ikke har blog også legger igjen en hilsen ♥




I dag har jeg funnet frem maleklær, salmiakk, pussepapir, grunning, kost og rulle og er godt i gang med oppussing av møblene vi har i tv-kroken. Det er to skap i Ikeas Hemnes serie. Da vi kjøpte dem fantes de kun i brunt, så planer om å male dem har jeg hatt lenge! I tillgg til disse skapene skal tv-benken også males.



Nå har første strøk med grunning tørket, da er det bare å hive seg på strøk nr 2 ☺

 
I ettermiddag skal vi på middag til svigers - vi gleder oss!

Ønsker deg en strålende lørdag!

Livy

4 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

God ettermiddag :)

Dette blir bra! Gleder meg til å se sluttresultatet!
Moro med litt maling på kalde høstdager syes jeg. Det eller symaskinen :)

...fin kveld til deg!

-Ida Susanne

mammaKine sa...

Så gøy! Gleder meg til å se ferdig resultat. Klem fra Kine :-)

Elisabeth Helland sa...

blir spennende å se disse ferdig malt......lysner endel bare å få de fra brunt til hvitt.....ha en fin fin dag videre....

liven sa...

Tenker de blir kjempefine livy !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...