lørdag 22. oktober 2011

Herlig interiør parfyme ♥



... eller duftelys om du vil!



Mitt nyinnkjøpte lys er fra Wax Lyrical og lukter HELT fantastisk - lyset heter Tea Rouge.

Jeg er egentlig fryktelig snål når det kommer til å kjøpe lys, jeg argumenterer med at Ikea har mye rimelig og bra både i kronelys, te-lys og duftelys - og det har de virkelig! Men da jeg kom over dette måtte jeg bare ha det, og det kostet laaaaangt over 39 kr som Ikea lysene pleier å koste!

Men jeg angrer ikke - det er en helt FANTASTISK duft her nå!




Det er vel dette som kan kalles hverdagsluksus ♥




Tusen takk for koselige hilsner, og hjertelig velkommen til nye følgere!


Riktig god helg!

9 kommentarer:

E K JENSEN sa...

Hei, trivelig blogg:) Hvor kan man finne den potteskjuleren du har bilde av her? Den var superfin :)
Mvh Elisabeth

Annfrid sa...

God helg og nyt litt hverdags luksus:-)

Klem fra Annfrid

Minmill sa...

Hei Livy. Man må jo ha litt hverdagsluksus. Klart det!!! Vi trenger ikke være så fornuftige hele tiden. Jeg synes det er fornøyelig å kjøpe seg noe flott innimellom. Nyt duftlyset ditt. :-)))

Ingrid Tunheim sa...

God helg til deg og kos deg med hverdagsluksusen. Noen ganger er det det lille ekstra som oppleves som luksus.

♥ Netta ♥ sa...

Innimellom må man unne seg litt luksus. Jeg synes at å betale mange hundre kroner for duftlys er for galt, men hos en venninne av meg kjøpte jeg et duftlys av merket Comptoir de Famille til kr. 175, nydelig lukt og utrolig langvarig.

Ha en fin lørdagskveld!

Klem
Netta

et kjært hjem sa...

Så deilig med duftlys, og dette var jo veldig fint å se på også! Så artig med den klare seg selv testen til datteren din, skulle hatt en sånn test her i huset også ;) God helg!

Guttemamma sa...

Synes også duftlys er veldig dyrt...,men har falt for fristelsen et par ganger:-)
Ha en fin helg og takk for teppeskryt!
Klem♥

Veronica sa...

mm.. for et fint lys :-) Ha en fin helg!

Klem Veronica

Bente sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min:) du har en flott blogg, legger meg til jeg;)

Bente

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...