torsdag 13. mars 2008

Hva skjer...



... når mor skal i interiørbutikken for å bytte en liten søt vase som det er feil på? Jo da, da er sjappa tjåka full av alt mulig nyyyyydelig, og alt dette har selvfølgelig kommet etter siste besøk jeg avla i samme butikk for nøyaktig 6 dager siden *hmmm - ja hva tror dere?* Selvfølgelig var det både en, to og tre ting som sto i hyllene og ropte på meg - kunne jo ikke gjøre annet enn å la det få bli med meg hjem... som vanlig - lurer på hvordan dette skal ende jeg... Gubben vet ikke noe enda, og jammen tror jeg ikke at jeg sier noe heller... ikke før han spør hvor det pene fattigmannsølvet som står i vinduet har kommet fra *blunke*
*Skål fra Nordal*
*Lysestaker fra Villa*

*Synes denne potteskjuleren var så lekker*

I dag har lille S og jeg vært på helsestasjonen, hun vokser og blir stor jente og i dag måler hun 63 cm og veier 7200 gr stor og god jente! Vi har også vært innom Drømmekjøkkenet for å se om sokkellisten til kjøkkenet har kommet - den skulle vært her 24.01.08 - men de vet ikke hvor den er...(?) ja sånn kan det gå... mannen fikk iallefall farten opp når jeg troppet opp i stede for å ringe(har gjort det endel ganger uten at noe har skjedd), så nå får vi se hvor lang tid det tar...

Lingon & blåbær partyet i går var utrolig koselig, hyggelig å treffe arbeidskolegaer igjen! Det ble litt shopping også, en nydelig strandkjole til hve av jentene i hvitt/turkist/grønn - helt skjønn! ...Også en babydoll med lingon&blåbær på til storesøster. De har jo bare så utrolig mye flott, men en må jo bare begrense seg ellers blir det fort dyrt!

Tusen takk for de hyggelige hilsnene dere legger igjen i bloggen min jenter, det er så koselig at dere stikker innom, og tusen takk for ordene dere legger igjen! Ønsker alle som er innom bloggen en riktig fin torsdag!

*Klem*

9 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Så flott å høre at det er flere som føler at ting i butikken bare roper etter deg..! Da lider vi av samme "Sykdom" alle sammen
Ha en fin dag.

liven sa...

He he....hadde samme følelsen i dag jeg!! Men bare en liten ting i dag pluss litt blomster.
Kjempefine ting du har kjøpt.
Ha en fin dag:)

Unknown sa...

Så mye fint du ahr shopet da!!
Ha en fin påske.

aase sa...

Heldig du som har tid å shoppe litt!!! Gøy med no nytt vet du!!! Rålekre ting du har fått tak i!!!

Lingon og blåbær har flotte ting, men her vil ikke jentene ha de klærne lengre, kanskje de har gått lei!! Hadde ei i barselgruppa som solgte så det ble jo endel!!

Jeg skal skynde meg dusjen for vi skal ha mammatreff ikvled!!De må nok snuse litt rundt for sist de var her var stilen clean and simple...............ikke nå lengre!!! du har jo inspirert meg til å finne fram alt jeg hadde dillla på før!!!!!!Tusen takk!!!!

Camilla G sa...

Du har så god smak! Nydelige lysestaker, og jeg fallt helt for skålen & potteskjuleren. Fattigmannssølv er kjempefint.`Jeg har ikke hørt om Lingon og blåbær før, så nå skal jeg surfe og se !

Ha en flott kommende helg:)

borghild sa...

Det var jammen mye fint du hadde kjøpt, og jeg gleder meg til å se bilder av tøyet til dine små, for det kommer vel bilder??:-)

Mummimamma sa...

Så nydelige ting du har kjøpt i dag.
Skjønner godt at de tingene der ropte om å få bli med deg hjem.
Snill er du, som hører på de vakre tingenes desperate rop også :)

Ha en fortsatt din kveld!

Heidi sa...

Alltid like spennende å titte inneom bloggen din. Man vet jo alrdi hvilke funn du har gjort siden sist liksom. :fnis:

Det siste du har kjøpt var skikkelig lekkert, spesielt lysestakene. Fattigmannssølv er så flott synes jeg. Kjenner jeg får veldig lyst å shoppe nå altså.

Ha en flott helg!

Heidi

silje-sin sa...

Så fine ting du har kjøpt! Har den skåla selv,og den er jo så kjekk,den er litt vanskeligere å knuse enn det helt tynne fattigmannssølvet også:) Min skål lukter litt rart,gjør det det av din? Det lukter nesten eddik av hendene mine når jeg har tatt på den,merkelig:) Åh,nå fikk jeg lyst til å shoppe kjente jeg:) Nydelig ny Maileg under her også,I like;)
Ha en SUPER påske,kos dere masse! Må forresten si at jeg synes Signe er et så nydelig navn på ei lita tulle! Kunne tenkt meg å kalle barnet mitt det selv,men nå vet jeg ikke om vi skal ha flere da.. Vi var også på helsestasjon i går,3 mnd kontroll. Augusta var 62,5 cm og veide 6 kg! Vi har veldig lange barn:) Dette ble langt,vi snakkes:) stor klem fra silje.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...