torsdag 3. april 2008

..: Best og pest :..

Jeg har blitt utfordret av Luftslottet ( http://villa-luftslottet.blogspot.com/ ) i hva som er "mitt best og pest" i hjemmet - Denne skal sendes videre til 5 stk.


Egentlig litt vanskelig å si hva som er best - har jo nytt hus og jeg er veldig fornøyd med valget av hus, og kan nok derfor si at huset er "mitt best" - men det er ikke helt sant for det er noen ting som skal endres på og gjøres ferdig - som f.eks kjelleren. Det første som slo meg når jeg skulle finne noe av det som er best, så er jeg nok ekstra fornøyd med kjøkken og bad. Kjøkkenet har blitt husets samlingspunkt nr 1. Det er stort og godt og jeg eeeelsker alle skapene - liker også speiselt godt glasskapene og karnappen. Kjøkkenet er fra Drømmekjøkken(Baldingslöv) og er for meg et riktig drømmekjøkken! De herskapelige detaljene, blandet med det moderne passer meg perfekt!



Badet er rommet som gir meg mest ro - her kan jeg senke belysningen og legge meg ned i et varmt bad med avslappende musikk på radioen. Her kan jeg tenne sterinlys og glemme alt mas og jag - her er det godt å være




Det som er pest(skikkelig PEST altså!)er trappen fra 1. til 2. etage - BLÆ - og jeg riktig gruer meg til jeg skal begynne å male denne(jeg fatter ikke hvorfor vi ikke bestilte ferdig malt trapp)!


Det var mitt "Best og Pest" - sender den videre til:
Interiørgleder-Tiril - http://interiorgleder.blogspot.com/

Gleder meg til å se hva som er deres best og pest!

"Reglerna är enkla!
*Länka till bloggen du fått utmaningen ifrån.
*Gör ett inlägg om ditt "Bäst och Pest".
*Skicka sedan utmaningen vidare till fem bloggar
Lycka till!"

7 kommentarer:

Villa Luftslottet sa...

Tusen takk:) Ja, den "og`n" likte jeg kjempegodt. Fikk lyst til sitte i kjøkkenet ditt og lese og drikke sjokolade, for det såg så utrolig lunt og koselig ut:)
Ha en kjempefin dag:)

Anonym sa...

Så lekkert kjøkken og bad *dååån* SKjønner godt at du er fornøyd med det altså. Men ferdigmalt trapp er tydeligvis et must *fnis* Lykke til med maling ;)

Monica sa...

Det kjøkkenet der kunne vært mitt drømmekjøkken altså! Utrolig lekkert!! Badet også, kjempefint.
Misunner deg derimot ikke jobben du har foran deg med trappen, selv om den nok blir rålekker når den er ferdig den også.
Ha en strålende torsdag!
Klem

Drømmen om en eplehage sa...

Dere har ett utrolig flott kjøkken og bad! Forstår du er fornøyd der ja... :)

Missunner dere ikke arbeidet med trappen, men det er vel verdt det og blir bra til slutt. *pågangsmot er herved oversendt*


Hvis du sender meg adressen din på www.drommenomeneplehage@gmail.com så får du en pakke i posten fra meg!
Ha en fin kveld. Klemmer fra Eplemor

Ann-Cathrin sa...

Hei, og takk for utfordringen! Så nå at jeg sendte den videre til ei samme som deg, sjekka litt dårlig på forhånd;) Morsom utfordring. For et lekkert kjøkken du har! Badet og forresten:)

tinemor sa...

Skikkelig lekkert kjøkkenet ditt! Det likte jeg!!!
Stort og fint!
Ang trapper..... Jeg skjønner deg godt!
I byen slipte vi ned lakken på hele trappen og malte, og da vi flyttet ut hit, var det på´n igjen. Gammelt linolium måtte vekk, fram med pussemaskinen og malte mellom trinnene og beiset oppå selve trinene. EN KJEMPEJOBB!!!
Trøstet deg ikke mye nå :-(
Men det er rart med det, det går greit når man først har kommet igang! Og så blir man så glad etterpå, når det er ferdig!!!

Elisabeth Helland sa...

hei hei, vettu, det kjøkkenet ditt, det har jeg sett på flere ganger, og ja, tatt meg den frihet å vist mannen det, for noe alla slik som de glass-skapene på ene veggen der, slik har jeg også lyst å ha når vi skal bygge ut kjøkkenet.....så takk for inspirasjonen....ha en fin fin dag..klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...