tirsdag 22. april 2008

..: Tirsdag :..

Så var denne helgen over også - en fantastisk helg! Vi har vært så heldig å ha hatt et nydelig vårvær hele helgen - Solen har skint og temperaturen har vært upåklagelig!

* Jeg har kjøpt noen vakkre strikkede pulsvarmere i den lokale interiørbutikken - de er såå herlige! Akkurat nå er de endel av et stilleben som står i stuen - synes det ble vakkert *


Fredag kom lekestuen, og det var en utrolig fornøyd 4 åring, som pekte og viste hvor den skulle stå! Hun har lekt i den i hele helgen, og det har nesten vært umulig å få henne inn når kvelden har kommet! Den er rimelig slitt, og den trenger en skikkelig overhalling - men den kommer til å bli perfekt når mor har ordnet litt;-)

Signe snudde seg fra rygg til mage på fredagen til stor jubel fra mor og far - så nå snur hun seg heeele tiden - men vil slettes ikke ligge på magen, så vi har nok å gjøre!

* Lille skjønnheten til mamma sover "morgenduppen" sin *

På lørdag var det barnas dag og hele familien var der - en kjempekoselig dag både for store og små. Jeg var så heldig å vinne en sparkesykkel - Livy står over å bruke den;-) Vic derimot var overbegeistret!

Søndag var en "slappe av hjemme dag" dvs jeg vasket og ryddet verandaen oppe, og fikk satt ut noen nye hagemøbler(billi på plantasjen!). Nå mangler bare litt blomster der oppe, så kan morgen kaffen nytes i solen!

I går var vi på kontroll på sykehuset med armen til Vic, og jeg ble ganske forundret da de tok av gipsen og sa hun ikke skulle ha noen ny gips... det har bare gått 4 uker, og jeg ble forespeilet 6 av legen som oppererte henne. Jeg sa jeg synes det var rart at han som oppererte henne sa at hun skulle ha gips i 6 uker, men det kom ann på øyet som så sa han... Da jeg spurte legen om dette var "safe" slik at hun ikke slår den opp igjen, fikk jeg til svar at det var det ikke, men jeg fikk be henne være forsiktig(!) HALLO! Be en 4 åring om å være forsiktig?? Jepp, så nå maser vi hele tiden om at hun må være forsiktig da - hun husker det i sånn ca 2 sekunder, også er hun på vei opp i et eller annet for å utforske *Ber til høyere makter om at det går bra* Victoria synes iallefall det er utrolig deilig å slippe gipsen, og det skjønner jeg godt!

Mannen har endelig fått svar fra byggmesteren, så tirsdag neste uke blir det møte med takstmannen, byggmesteren, flisleggeren og oss.

Tusen takk for alle hilsnene i bloggen jenter - jeg blir så glad! Har ikke rukket noen blogrunde i helgen, men skal få tatt meg en tur på besøk til dere alle i løpet av dagen!

Ønsker dere alle en flott tirsdag!

*Klem*

9 kommentarer:

Anonym sa...

Uff, det er ikke lett for ivrige 4-åringer å holde seg i ro... Håper armen holder til den har grodd ordentlig! Det høres ut som dere har hatt en deilig helg - kos dere utover i uka også!

liven sa...

Heisann!! Høres ut som dere har hatt en deilig helg!!
Det har vi også:)
Ikke lett å holde en fireåring i ro nei......men det vil helst gå bra skal du se:)
nydelig liten som ligger der og sover.
Ha en fin kveld:O)

Fru Fjeldhammer sa...

Høres ut som helgen har vært fin.. så morro med dukkehus!! Det ønaker 6 åringen her også, hun har blunket litt med øynene til bestefar, så det blir spennende å se hva som skjer her!!

han legen haddejeg bare sett rart på, har sikkert ikke unger han!!

Ha en fin uke..

Anonym sa...

For et utrolig vakkert bilde av Signe! Nydelig! :) Håper virkelig det går bra på møtet!
Klem fra Tanja :)

Min Verden sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Min Verden sa...

Nydelige jenter og "drit i armen". Jeg tror det går bra. Jeg har brukket albuen selv og det var over etter fire uker. Unger er utrolig fort i stand igjen. Følg bare med henne at hun ikke begynner å gjøre noen rare ting. Dette var et ufaglig råd. Jeg har egentlig ikke greie på det. Har bare en 12 åring og alt som har skjedd med henne har gått utrolig fort over. I utgangspunktet ville de ikke gipset et ukomplisert brudd hvis hun ikke hadde vært fire år. Æsj - dette ble langt og nesten belærende. Det var ikke meningen. Bare mamma til mammatrøst. Hun koses seg med lekestua. Så utrolig hyggelig for henne. Der blir det mange selskaper etterhvert. Ha en god kveld. Jeg skulle visst legge meg for en time siden :-) Hanne

Livy sa...

Tusen takk Tanja:-)

Christinas låvebutikk sa...

Hei! Takk for hyggelig kommentar! For ett nydelig lite barn. Sover så søtt... Ha en fin dag!!

Smilla sa...

Åh..så gulle god lille prinsessa di var på det bildet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...