tirsdag 29. april 2008

~ Takstmann ~ Byggmester ~ Flislegger ~

Tiden flyr så utrolig fort omdagen, er så masse som skjer. Det gode vært fører jo til at man må trå til et tak ute også *smile* og i går fikk jeg spylt verandaen i 1. etg, vaske svalegangen, vinduene og hagemøblene der - deilig å få gjort. Da jeg skulle ta bloggrunden min i går kveld sovnet jeg like så godt på sofaen(håpløs jeg når jeg legger meg ned) - men i dag skal jeg altså!

En liten oppdatering fra denne kanten før jeg haster videre avsted er på sin plass synes jeg. Vi har hatt besøk av takstmannen, byggmester og flisleggeren i dag. Og takk gud for takstmannen altså! Det er veldig bra å ha en som taler vår sak og som stiller ? når bortforklaringene kommer - ingen kjære mor her;-) Det det hele endte med er at byggmesteren ønsker å ha med seg sin egen takstmann for å vurdere dette, videre skal flisleggeren dokumentere hva han har gjort - så får vi se hva utfallet blir. De sa også at hvis det er noe de er skyld i vil de rette det opp - så langt er jeg fornøyd med det svaret.

Her kommer en liten smakebit av noe av det jeg kjøpte på Ikea - ble litt sink denne gangen. Hagemøblene er kjøpt på Plantasjen - var salg på dem for et par uker siden.



Ønsker alle en flott tirsdag!
*klem fra Livy*

6 kommentarer:

janne - kathrine sa...

Hei, hei :-)

Får håpe alt ordner seg med badet deres, slik at dere ikke må lide økonomisk på grunn av andres dårlig utførte jobb. Men, uansett så blir det jo en periode for dere med riving og støv da...

Kjøpte slike krukker på IKEA jeg også. Holder på med å male noen hyller som jeg skal ha på veggen utenfor kjøkkenvinduet. Tenkte jeg skulle ha litt diverse urter lett tilgjengelig i år :-)

Ha en fin dag da!

borghild sa...

Håper virkelig alt ordner seg med badet, og at alt går ryddig og greit for seg, det kan jo være noe styr hvis ingen vil ta på seg ansvaret...
Dere hadde fått det så koselig på terrassen, kunne godt tatt moccaen der:-)
Og så hadde du kjøpt så mye stæsj på messa! Har laget noen konfirmasjonskort selv, men jeg er jo ingen scrapper, og det finnes jo så mye pynt, jeg må bare få satt meg inn i det:-)
Ha en fin dag! klem B:-)

silje-sin sa...

Så flott at du er fornøyd med besøket fra takstmannen:) Det er viktig med hjelp fra utenforstående noen ganger:)Håper alt ordner seg for dere, det skal jo ikke være så mye krøll når man har nybygd hus! Masse fint i innlegget under her altså, får bare mer og mer lyst til å begynne selv. Men det er vel en ganske kostbar hobby? Synes de scrappe-tingene jeg har kjøpt før har vært ganske dyre.. Ha en flott dag:) klem fra silje.

liven sa...

Hei!! Så bra at det ser ut til å ordne seg da!!Og at dere blir fornøyd!!
Kjempefine uteting........skal på Ikea over helgen en tur!!! Mye fristende ting der!!
Fine utemøbler også:)
Ha en fin ettermiddag og kveld:O)

Min Verden sa...

Hei. Jeg er ikke så god på sånne scrappeting - men det er vel greit at jeg titter inn her innimellom allikevel? Det var veldig flott på verandaen din. Koselige møbler. Hanne

Ann-Cathrin sa...

Så bra at det er noen som taler deres sak da, og som er enig med dere! Håper virkelig det ordner seg for dere. Zinktingene du har kjøpt er kjempefine!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...