tirsdag 8. april 2008

Vi har hatt besøk...

jepp.. av en firbent venn, men ikke en hvilken som helst - nemlig Mikkel rev:-) Vi bor i et tettbebygd område, og jeg ble rimelig overrasket da jeg tittet ut av vinduet når jeg sto og stelte Signe - der rett forann vinduet sto reven. Jeg fikk på Signe klærne i en fart og fikk lagt henne inn i lekegrinna, før jeg fant fram kamera og slengte på meg skoa - godt jeg er så lett til bens *glise* Han var bare 1 meter unna oss, og virket ikke redd i det hele tatt! Se så fin den er!
o
oo
oo
Ellers er snekkeren snart ferdig med å lage hylla i gangen her - det blir kjempefint, gleder meg til å gå på jakt etter passende kurver! Så snart har jeg ingen unnskyldninger for å ikke male trappen - da er det vel bare å sette i gang.... snart!
uu
Ønsker alle som er innom bloggen min er riktig fin tirsdag! Og tusen takk for alle koselige hilsner jenter!
*Klem*

9 kommentarer:

Villa Luftslottet sa...

å helledussan, for en nydelig liten gjest:)

Fru Fjeldhammer sa...

Gjesten var søt den.. men jeg tror jeg hadde blitt litt skremt også, den ser jo ikke folkesky ut!?

Ha en fin kveld..

Fru Fjeldhammer sa...

Kanskje hagen deres er mikkels nye "vankested"?! *S*
Det lengste jeg kommer med dyr utenfor døra var når jeg var student i hamar og leide hus der, vi hadde fast besøk av en påfugl (lekker altså) og en piggsvinfamilie...i hagen

borghild sa...

Så gøy med så fint besøk!;-) Ikke hver dag Mikkel dukker opp, så jeg skjønner godt du fikk opp farta, for det er jo artig å forevige øyeblikket...:-) Ha en god kveld! Klem B:-)

silje-sin sa...

Så koselig med besøk av Mikkel,de er jo bare så flotte! Har aldri sett en "live" engang jeg (bortsett fra i dyreparken..),så det må ha vært gøy at den dukket opp i gården deres! Ha en flott kveld! klem fra silje.

Ann-Cathrin sa...

Litt av et besøk ja;) Så lekkert det ble med liftgardinene, og de bokstavene er utrolig fine!!! Hvor var det du hadde bestilt de igjen hvis jeg kan spørre?;)

tinemor sa...

Så søt!
Spennende med slikt besøk ja!
Lekre gardiner og bokstaver.
Ha en fin tirsdag

Solveig sa...

At du greide å få tatt bildene, tenkte jeg først, men som du sier virker den jo ganske tam.

Kanskje den er blitt vant til å streife rundt i strøket deres å få mat?

For en hærlig opplevelse!

♥LiNda♥ sa...

wææh!
lurer på om jeg tør å la kattene være ute når vi flytter :S

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...