torsdag 17. april 2008

Torsdag, og snart helg igjen


Endelig sol!

...Og det er såå deilig! Signe har vært på helsestasjonen i dag, og vi tok beina fatt i det nydelige været. Tror hun synes det er deilig med den friske luften og fulesangen også for hun sover enda i vogna, selvom grøten vanligvis ville vært inntatt for en time siden. Ellers er alt ganske likt seg, vi har ikke hørt noe fra firmaet som satt opp huset enda, så vi får bare vente å se.

*En deilig kopp med kafelatte venter på meg*

Tok noen bilder av noen nyervervelser i går. Var på Indiska her omdagen, og de har fått inn så mye fint! Blandt annet noen nydelige lysestaker som passer yppelig på kjøkkenet vårt, ikke kostet de så mye heller - Liten 49(sek) og stor 79(sek). Glassklokken er kjøpt i en lokal interiørbutikk - har lett lenge etter en sli, og nå hadde de fått inn.


*Lysestaker fra Indiska*


*Passer fint med eplene i*

Ønsker alle som er innom en flott dag!

*klem*

11 kommentarer:

aase sa...

Så flotte lysestaker!!!Jeg skal på indiska på lørdag jeg,tenkte kjøpe noen klær,kan fort ende med noe annet også gitt!!

tinemor sa...

Flotte lysestaker!
Ergelig at ikke byggefirmaet kan gi lyd fra seg, så dere kan komme videre i saken... Men det er vel bare sånn det er blitt...
Her stråler solen i dag, -så deilig!!
Ha en herlig torsdag!
Klemz

Anonym sa...

Lekker shopping - igjen!! Får håpe ting fikser seg med badet, sånt er neimen ikke moro :s Med nytt hus håper man liksom ikke på overraskelser av det slaget...

Linda sa...

For en herlig side :) Du har jo bare det fantastiske hjemmet! Og øye for detaljer!!
Måtte ringe svigermor i dag og høre hvem du var :) Og hun hadde sååå mye flott og fint å si om deg!
Har sittet og kikka litt på siden din nå. Masse nydelige LO'er her inne!! Nå vet jeg hvor jeg skal inn når jeg har litt tid til overs og skal finne noe nytt å scrappe :) Ikke så mye rosa scrapping hos meg, men kan jo fort gjøres om til blått :)

Ha en herlig nesten helg :)

Linda

liven sa...

Åh så fine ting du har kjøpt deg!!
Gavene i Pay it forward var skikkelig koselige!!
Hvor har du vært og kjøpt de da??
Har litt dilla på fuglekasser for tiden skjønner du:)
Ha en fin kveld Livy:O)

Fru Fjeldhammer sa...

så fine lysestaker, sånne tror jeg havner hos meg og!!

klem

Ann-Cathrin sa...

Så mye fint du har kjøpt:) Får håpe det ordner seg med badet deres, og at dere får høre noe snart. Høres ut som dere har hatt en helt nydelig dag i vårværet:)

Anonym sa...

Hei schnuppa!
Står til? Det er så artig å lese bloggen din. Du er så flink til oppdatere :) Leit at det er tull med det flotte huset deres. Håper virkelig det ordner seg. Må ta meg i nakken til høsten. Da kommer jeg på besøk!!! Ha en fin fin helg i solen. Klem

silje-sin sa...

Så nydelige bilder:) Flotte lysestaker du har kjøpt deg! det er noe med unger og frisk luft ja,virker nesten alltid:) Å nå som våren er her (bank i bordet...) kan vi jo være masse ute! Ha en flott helg! klemmer fra silje.

Karna sa...

flotte ting, og flotte bilder du viser!

Du må ha en fin helg, nyter disse dagene med sol!!! HERLIG!

Smilla sa...

Takk for koselig hilsen på bloggen Livy! Du har en flott og inspirerende blogg som jeg skal stikke innom oftere :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...