tirsdag 1. april 2008

..: Tirsdag :..

Ny dag nye muligheter, og i dag skinner solen over "Villa Livys" - nydelig vårvær! Og jeg hører fuglene synger av full hals. Osloturen ser ut til å ha tatt på for jeg er altfor trøtt omdagen, og har blitt skikkelig forkjøla!
I går var Vic på kontroll på sykehuset, og armen gror så fint! Legen antok at gipsen kunne tas av om 4 uker. Vic var strålende fornøyd, og det ble som seg hør og bør en tur på kafe med softis til henne og kaffe til mor. Vi rakk også en tur innom Åhlens og to fuglebur ble med hjem - et til hver av jentene - de er jo såååå søte! Skal kjøpe lysslynger til å ha inni nestegang jeg er på ikea.


Idag har snekkeren som skal pusse opp gangen hos mor&far kommet og tatt en titt hos oss(det var han som satt opp huset vårt). Han skal lage en "hylle i veggen" nede i gangen slik at vi kan ha kurver til oppbevaring der. Er såå fornøyd for at jeg kom på den ideen, da det er liten veggplass for hyller etc i gangen vår. Skulle egentlig ha begynt på trappemaling til helgen, men da spørs det om ikke vi venter til neste helg - vi får se.
Nå vil lille S ha litt oppmerksomhet, så nå må jeg gå.

Ønsker alle som er innom bloggen en nydelig tirsdag!
Og jenter; Tuuusen takk for alle herlige kommentarer - jeg blir så glad!

*Klem*

5 kommentarer:

aase sa...

Så søte fuglehus da!! Hørtes ut til at dere hadde en flott tur til hovedstaden du!!! Så endte det jo med litt ekstra shopping også og det var vel deilig??
Jentene merket nok ikke at dere var borte nei, deilgi for de med litt tid med "de gamgle" alene også!!

Lene sa...

Hei på deg, hihi :)

Tror jammen jeg må ta meg turen innom Ålens - for disse burene var bare sååå søte. Spørs bare om jeg rekker innom før det er tomt. Full fart for tiden :)

Så bra at den brukne armen leges :))

Fortsatt finfin dag :)

Klem :)

Villa Luftslottet sa...

For et utrolig skjønt fuglebur da:)

Solveig sa...

Håper du får full uttelling for ideen om vegghyller, hørtes lurt ut *må huske til senere*.

kos det med lille S og den hyggelige turen det hørtes ut som du har hatt!

tinemor sa...

Bra alt går som det skal med den lilles arm.
Lekre fuglebur. Kunne faktisk tenkt meg en selv!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...