søndag 6. april 2008

..: Gardiner og bokstaver :..

Endelig har liftgardinene til rommene til jentene kommet opp! Fikk hentet de i Strømstad på fredag, de hadde ligget å ventet en stund på meg i butikken. Gleden var stor når jeg endelig fikk de hjem - I dag har vi hengt dem opp, og jeg synes det ble kjempefint! De er lystette, og endelig slipper barna å ha det helt lyst når de legger seg. Viser bilder fra Lille S' sitt vindu i dag.


Bokstavene har også kommet opp på dørene til jentene(Takk for at du minte meg på det Tanja!). Har hengt de opp med mini gluedots, og det ser ut til å holde fint! Jeg har kjøpt mdf-kroner på panduro som har fått to strøk med rosa maling - også skal de få to til - og vips så henger de på dørene over navnene! Tror det blir fint!



Ellers er det regn i dag, og the family koser seg hjemme - lapskaus til middag i dag - en sikker favoritt hos Vic. Etter middag skal mor en liten tur på plantasjen - er jo en skam at jeg ikke har friske blomster på bordet *hi*hi* I kvellingen kommer ei veninne og hennes to barn - da blir det lek og moro!

Ønsker alle en fin søndag!
*Klem*

8 kommentarer:

Unknown sa...

Ble kjemmpe fint med di bokstavene. Litt misunnelig på di ja.. :)

Å tar gjerne i mot pay it forward pakke hvist ikke neste på lista vil ha da =)
Ha en super søndag.

♥ H@rmoni ♥ sa...

Kjempefine liftgardiner. Bokstavene er på plass, og det ble jo så flott. Blir sikkert lekkert med en krone i rosa over også.
Så bokstavene på en nettbutikk, og hadde tenkt å bestille, men det var flere bokstaver de ikke hadde.
Fin søndagskveld til deg!

Fru Fjeldhammer sa...

Så fint det ble!!

Er det lov å spørre hva de liftene kostet? Er de spesial bestilt?

Ha en fortsatt fin kveld..

liven sa...

Kjempefine liftgardiner!!
Og de bokstavene var jo så tøffe....kan jeg spørre hvor du har kjøpt de??
Ha en fin søndagskveld:O)

tinemor sa...

Det ligger en takk til deg på bloggen min.... :-)

aase sa...

Så koselig gardinene var da!! Også så smart med lystette gardiner i lift!!Det skulle vi hatt,har bare noen hønngamle rullgardiner på halv tolv.....flau!!!

Har forresten sett at jeg fikk "best og pest" av deg.Har dessverre ikke hatt tid å tenke på den enda.Jeg venter fortsatt på skrivebordet. Vi har så mye å gjøre om dagen så jeg må bare få unna litt først.

Tydelig at folk er mindre minimalistiske nå ja,vi selger som "HAKKA MØKK" OM DAGEN,KNALLGØY!!!

Så skal vi til Hamar på brukt og antikk messe på fredag morgen,så uka flyr!!!

Skal oppdatere bloggen min til uka jeg!!

Ha en flott uke og så ser jeg innom til uka!!

Kine sa...

Så lekre liftgardiner:) Og søte bokstaver!Ha en fin mandag!

silje-sin sa...

Nydelige gardiner og nydelige bokstaver! Tror jeg har samme,bare litt større:) Ha en flott uke videre:) klem fra silje.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...