fredag 18. april 2008

..: Fredag :..

*En fredagsmorgen i stuen til Livy*

Nok en deilig dag her på østlandet! Solen skinner så vakkert, og det ser ut til å bli en perfekt dag(...og helg håper jeg!). Jeg skal til fysioterapaut kl 13 i dag, og barnevakten er så snill at hun kommer en time før slik at jeg rekker å gå til byen - har gått en times tur hver dag siden søndag, og har riktig kommet inn i en god rytme *smiler* Har som mål å trimme litt, og da er dette en bra start synes jeg!

*Hvite potteroser fra Plantasjen - nesten gratis var de også*

*Inspirert av Eplemor og hennes hagesenterbesøk dro jeg til det lokale hagesenteret - denne nydelige potten ble med hjem*


Flisleggeren var her i går kveld, en alle tiders håndtverker som virkelig gjør sitt beste for å hjelpe oss ifht byggmesteren. Vi venter spent på svaret fra byggmesteren nå, før vi kan gjøre noe mer.


Ellers har mannen ordnet slik at lekestuen jeg fortalte om, som barna har arvet kommer i kveld - Vic gleder seg så utrolig masse! Og jeg gleder meg litt jeg også kjenner jeg... så artig det skal bli å male den innvendig og skru opp hyller og stæsje :-) Mannen og jeg skal en tur innom ikea neste lørdag(etter scrappemessa!) så da blir det kankje med noe hjem derfra til lekestuen(og til mor*he-he*). Etter at barna er i seng ikveld kommer besteveninnen min og vi skal kose oss med tapas. Det er så hyggelig når hun kommer for hun bor et stykke unna og det er ikke så ofte vi ses!


Riktig god helg til alle som er innom bloggen min! Håper dere får en strålende helg med masse solskinn!

*Klem*

18 kommentarer:

liven sa...

Heisann!!! Nydelige bilder hos deg!!
Hadde også time hos fysio i dag.....men avbestillte den!!
Har lyst å gå til fjells så kan jeg gjøre alt jeg hadde tenkt senere i dag!! Det er jo lange lyse dager!!!
Ha en nydelig dag og kos deg:O)

aase sa...

Vakkert pyntet igjen ja!!!!!Du har virkelig sansen altså!!! Dukkestue er bare så herlig, vi har,men jeg er litt flau over hvordan den der ut!!! Blir bedre snart håper jeg!!! Tid,tid kom til meg!!

Neste helg er det jo scrappemessa og jeg håper virkelig jeg får hilse på deg altså!!!Jeg er der nesten hele lørdagen jeg!!

Kos deg masse i det deilige været!!!

Unknown sa...

Hei

Tusen takk for den fine mm boka!! Har alt brukt et par sider av den.
Ha en super fin vårhelg da! :)

borghild sa...

Så fin både blomsten og potta var! Og veldig deilig å kose seg med tapas, da... Alltid koselig å treffe igjen venner / venninner som bor langt borte. En trenger ikke å ha møttes på lange tider, men når man først gjør det, er det som om man så hverandre i går...
Høres ut som om du har gode planer for neste helg også, scrappemesse OG Ikea!!!:-)
Ha en super helg! Klem B:-)

Villa Luftslottet sa...

Lekre blomster, som pynter opp:) Så sporty du er da, hører jeg må ta meg sammen her..he he, men var på sykkeltur med ungene igår da. Det teller vel litt det også:)

silje-sin sa...

Flotte blomster du har kjøpt deg! Og så moro med lekestue da,kjekt å arve en! Gleder meg til å se den:) Ha en flott kveld, tapas høres nydelig ut:) klem fra silje.

Min Verden sa...

Så koselig blogg du har. Fin rev - vakkert barn! Kjempekoselig å kikke innom hos deg. Føler med deg og trappemaling. Det er noe s... - men det blir skikkelig fint når det er ferdig da :-) Takk for titten. Hanne

Prinsesse Elin sa...

Ønsker deg en flott vår lørdag på østlandet. Kos deg i sola og nyt at våren er her. Masse vårklemmer fra Elin:O)

Linda sa...

Her er det bare å følge med skjønner jeg! Får lyst å kaste ut alt jeg har hjemme og gjøre som du...hehe.. Men det kan man vel ikke... Får ta litt i gangen, kanskje?

tinemor sa...

Nydelige potter!
Og spenende med den lekestuen. Gleder meg til å se bilder.
Håper du kozte deg sammen med venninna di!
Ønsker deg fortsatt god hælg!

Tone sa...

Flotte bilder og nydelig potte. Heldige dere som har fått lekestue, tenker det blir gøy og stashe og ordne. Lykke til videre med fliseprosjektet, klem :-)

Minime sa...

Hei

Siden vi begge er fra østlandet. Hvor skal scrappemessa være?

Hilsen minime

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Skjønne bilder fra en nydelig stue. Så gøy med lekestue,tenker du koser deg med å stæsje den ja. Ha en skjønn ny uke.
Klem

Tiril sa...

Fine bilder , nydelige potteroser, skal og ut og kjøpe meg noen som jeg ville hatt i potter på terassen.Været har vært flott denne helga, men jeg var i Amsterdam, og der var der iskaldt.

♥ H@rmoni ♥ sa...

Det blir gøy med en ny lekestue! Tror jeg må ta meg en tur til ethagesenter snart.
Håper du har hatt en fin helg!

Ann-Cathrin sa...

Har ikke fått vært på nett i helgen og fulgt med her inne...;) Flott det var med den potten med rosene opp i:) Så heldige dere er som får lekestue da! Har så lyst på det til Oda, men synes det er så sinnsyke priser på de. Så vi får se:) Håper du har hatt en strålende helg!

Salte sa...

Nydelige bilder!! Vakkert rett og slett!

Anonym sa...

Så lekre roser - må vel en tur innom og friske opp blomsterpynten min snart jeg også.
Og turgåing er fin trim altså - riktig flink er du :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...