søndag 13. april 2008

..: Se hun scrapper :..

Juhuuu! Så artig altså, fikk mail fra Vi scrapper om at de vil bruke bidraget jeg sendte inn til dem i Mai utgaven av bladet *smile* Første gangen jeg blir publisert, og det er artig! Inspirert av det har jeg funnet frem scrappesakene i dag, og har scrappet en LO i formiddag mens Signe sov. Bildene er av Victoria fra i fjor sommer, hun gjør alt hun kan for å lage grimaser og være rampete! Kan nok tenkes det blir litt mer scrapperier i kveld når barna er i seng.

Har brukt:
Mønsterark fra BG og MM
Kartong fra Bazzill
Bokstaver fra Prest Petals
Blomster fra Prima
Stickers fra MM
Bling fra Me&my big ideas


Ja så nærmer denne helgen seg slutten også - tiden går jammen fort! Vi har hatt en deilig og avslappende helg(bortsett fra at både mors og fars hoder arbeider på spreng med badet)I dag har Livymannen lakket noen lister på kjøkkenet og jeg har kost meg med scrappingen. Akkurat nå er Vic hos sin bestekamerat og leker, Livymannen sitter i godstolen og leser Pondus og Signe ligger i sparkeleken og "prater" med lekene. Perfekt tid for mor til å blogge litt!

Må bare si at jeg er helt overveldet over alle de hyggelige kommentarene dere har lagt igjen til meg i det forrige innlegget - dere er så herlige alle sammen! Tusen takk, det varmer godt!

Ellers har jeg pakket inn gavene som skal sendes til de som fikk min "pay it forward" - sendes med postman Pat i morgen! Håper det faller i smak;-)

Ønsker alle en herlig søndag!
*klem*

13 kommentarer:

Drømmen om en eplehage sa...

Guri, så flink du er da!

Deilig med litt impulsiv inspirasjon. Jeg blir litt slik småirritabel når jeg har inspirasjinsløse dager jeg...
Planen er at jeg skal bli like irritabel over mangel på trening.HA, HA, HA!

Ha en fin uke :)

borghild sa...

Så utrolig artig å komme på trykk, gratulerer så mye!! Ikke at jeg er overrasket, for du lager jo bare sååå mye fint! Og med fare for å høres helt dum ut, må jeg bare spørre, hva betyr egentlig LO? Har prøvd å tenke meg til det, men må bare gi opp...
Kos deg resten av søndagskvelden! Klem B:-)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Heisan! Takk for koselig besøk hos meg. Her inne var det mange herlige bilder. Scrapper jo endel selv , men lenge siden nå. Fikk litt overdose både av Tildafiguren (derfor er jeg en av de få bloggere uen Tildafigur i stuen, men ønsker meg en kanin altså) og pyntepapir da jeg intensivt scrappet 11 album.. bilder av min datter fra hun var ett til hun var 10år. Hele stuegulvet fløt av foto uten dato..hmmm dette bør jeg gjerne blogge ett innlegg om hehe til skrekk og advarsel! Nå ligger jeg ett år etter skjema for nå fyller hun 11..men Uahhh, snakk om jobb og detektivarbeid for å finne datoer osv. Aldri mer, så nå dateres hvert eneste bilde.
Uhyggelig sak med badegulvet deres. Håper det løser seg og at de ansvarlige må rette opp sitt dårlige arbeid, en skam!
Lenker deg jeg:o)))
Klem

tinemor sa...

Så artig å bli publisert!!!
Men du er jo så flink da!
Spennende med gaver, -gleder meg ;-)
Ha en strålende uke!
Klemz

liven sa...

Så gøy at "du" kommer på trykk!!
Gratulerer:O)
Ha en fin dag!!

tinemor sa...

Hei!
I dag fikk jeg gave fra deg!
TUSEN MILLIONER TAKK!!!
Jeg simpelthenn elsker fuglehus!
Hvordan viste du det???
Igjen tusen takk, jeg ble sååååååå glad!
Klemz

Tiril sa...

Hei Livy
Tusen takk for pakken jeg fikk fra deg i dag, et herlig lite fuglehus, og Livy, det kom idag på min fødselsdag.
Skal legge det frem på bloggen min så alle skal få se det søte huset.
Tusen tusen takk Klem fra TIRIL.

♥ H@rmoni ♥ sa...

Kjempegøy med scrapping, og sikkert utrolig gledelig å få det på trykk!

Håper det ordner seg med badet!Så kjedelig når sånne ting må fixes, og det sikkert lang tid å få noen til å ta ansvar og gjøre opp.
Ha en ellers fin uke!
:O)

Heidi sa...

Så flott at du scrapper igjen!! Skikkelig flott var den også. Det runde arket er jo nesten til å dø for. FInner det ingen plass jeg.

Det ligger forresten noe i bloggen min til deg. ;o)

Klem fra Heidi

aase sa...

Gratulerer!! Gøy å komme på trykk!! Jeg var superstolt når et blad valgte mitt kort!! Jeg har ikke sendt særlig mange Loer jeg. Denne du har her er jo helt nydelig!!!!

Gleder meg til å se ditt bidrag!!!

silje-sin sa...

Gratulerer med publisering! Så gøy:) Får lyst til å begynne å scrappe selv jeg. Da hadde jeg kanskje fått bildene inn i album også:) Ha en flott kveld,nå nærmer det seg helg igjen:) Når skal du begynne å jobbe igjen etter permisjonen? Jeg er litt usikker,skal faktisk på jobbintervju i morgen. Blir uansett ikke før august da:) klem fra silje.

silje-sin sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
borghild sa...

Takk for oppklaringen ang LO:-) Veldig opplagt når du sier det... Klem B:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...