fredag 4. april 2008

Pay it forward


God fredag!

Siden jeg var en av de heldige som svarte i tide på Eplemor( http://drommenomeneplehage.blogspot.com/ ) sin "Pay it forward" er jeg så heldig at jeg får en pakke i posten i løpet av de neste 365 dagene, og jeg får gi tre gaver videre!

De tre første som kommenterer dette innlegget, får en gave av meg, enten hjemmelaget eller kjøpt - og den skal sendes innen 365 dager.

De tre første som svarer, må også sende utfordringen og gaver videre til tre nye. "Pay It Forward" og gjør noen glad ved å legge igjen en kommentar du også:-)

Jeg gleder meg til å sende noen gaver!

Ønsker dere en fin fredag jenter! I dag skal jeg til Stømstad og hente liftene til barnerommene!

7 kommentarer:

Kirsten sa...

For en god ide :D
Dette vil jeg også gjøre i min blogg :D
God shopping, og god helg!

Unknown sa...

God helg og håper liftene var super fine!!
Har forsåvidt kommentert en sånn pay it forward sak tidligere og lagt ut i utfordringen i min blogg så du kan hoppe over meg.

tinemor sa...

Rakk jeg det?
Er jeg så heldig å få gave?

Ønsker deg og dine en riktig god hælg!

Tiril sa...

Har nå fått to utfordringer på best og pest, for øyeblikket ser jeg bare pest, så jeg må få summet meg litt.
Ønsker deg en fin helg.

Fru Fjeldhammer sa...

Hei hei...

Filmen var bra den, hvis du liker en typisk jentefilm. Min veninne og jeg lo veldig mye da vi kjente oss igjen i så masse. Det var ikke dumt at det var to utrolige kjekke menn med i filmen også *LOL*

Den starter litt tregt på førsten, men den tar seg fort opp...

Klem

Bo med Lena sa...

Hei.

Ville bare ønske deg en god søndag:) Ser jeg ikke er den eneste som lengter etter vår. Så flotte rom du viser i innlegget under. Skjønner godt at du koser deg på det store badet ditt!

Idag er det innesøndag = regner. Da passer det godt å kikke litt i en hagebok og drømme om våren:)

Villa Luftslottet sa...

Koser meg glugg ihjel...he he:)
Jeg ble ikke en av de tre heldige her ser jeg;)
Ha en kjempefin søndag:o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...