onsdag 2. april 2008

Lengter til sommeren...

Jepp.. det gjør jeg i dag - regnet øser ned, og jeg er sånn ekstra trøtt i dag - skjønner ikke helt det for jeg har sovet lengre enn vanlig i dag, men jeg tror det har noe med været å gjøre. Har egentig bare lyst å krype inn under pleddet på sofaen å bli der!



Victoria var så sliten etter barnehagen i går, så i dag spurte hun pent om å få være hjemme og kose seg sammen med Signe & meg, så det har vi gjort. Vi har blandt annet laget smykker og armebånd i dag(kjøpte en stoooor boks med div perler i alle former og fasonger da vi var på Panduro)Farmor, bestekompisen og jeg har fått nye smykker i samlingen vår i dag, så nå kan vi pynte oss og bli såå fine neste gang vi skal på fest *smile*

Greengate samlingen min har vokst litt, og disse latteskålene og nyydelige brødhånklene/brikkene har fått bo her hos meg sammen med de andre greengate tingene - virkelig digger Greengate. Det får meg til å tenke på sommeren, og på at den ikke er så fryktelig langt unna.

Ønsker alle en god onsdag!

*Klem*

11 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

hei hei...
Bare bra her i gården, har vært en tur på jobb i dag. Det bøtter ned med regn her og...men tenker som så da blir ihvertfall snøen borte!!

De fugleburene var fine altså, blir nok flotte på jenterommet.

Jeg blir helt tullerusk når jeg ser Greengaten din, jeg har enda ikke skaffet meg noe.. men lønna mi får bare passe seg når han kommer!! *LOL*

Ha en fortsatt regnfull dag...

Christinas låvebutikk sa...

Hei! Takk for kommentaren! Har claire multi, clair white og det blå-. Får inn det grønne og røde med polkadotter også! Har ikke alt komplett men det kommer! Fint det du har kjøpt deg! Bare si ifra om jeg skal hjelpe deg med noe!
Ha en flott dag!!

liven sa...

Kjempefine greengate ting!!
En butikk her skulle få inn saker derfra nå!! Venter i spenning.....synest de er så sommerlige:O)
Ha en fin dag!!

Villa Luftslottet sa...

Jeg ble utfordret i "mitt best og pest", og skal sende den videre,-og jeg har valgt å utfordre deg:) Tenker du tar den på stående fot;)
Ha en fin dag videre.
Reglerna är enkla!

*Länka till bloggen du fått utmaningen ifrån.

*Gör ett inlägg om ditt "Bäst och Pest".

*Skicka sedan utmaningen vidare till fem bloggar

Lycka till!

♥ H@rmoni ♥ sa...

Kjekt med en kosedag i hjemmet!
Gøy npr ungene får pusle på med mor, og lage noe fint!
Fin uke til deg!
:O)

Heidi sa...

Jeg misunner deg virkelig disse greengate-tingene dine altså. Var innom den butikken som stod oppført som forhandler her i byen, men der var det ingenting å finne. :hulker:

Godt å høre at alt går bra med Vic. Det var sikkert deilig for henne å være hjemme sammen mamsen og lillesøster i dag tenker jeg.

Ha en fin kveld!

Klem fra Heidi

Solveig sa...

Du er en god mor, det er ingen ting som er en bedre gave til sine barn enn tid. Mammatid:)

Håper dere får pyntet dere snart med smykkene, og kanskje en lattekopp i hånda!

Ann-Cathrin sa...

God kveld:) Nå er det altfor lenge siden jeg har fått vært her inne å lest merker jeg! Lo godt av osloturen din, kjempemorsomt skrevet! Bra dere koset dere da:) Og så godt å høre at det går så bra med armen til jenta di! Servise ditt er bare lekkert:)

borghild sa...

Ja, det er koselige å ha de store hjemme fra barnehagen av og til. Godt å ha anledning til det, men noen ganger er det deilig å sende dem i barnehagen også...;-)
Så gøy å perle, nå kan dere smykke dere, og selvfølgelig: flotte GG-ting!!:-)

Lene sa...

Utrolig skjønne ting... Ååå, jeg blir virkelig fristet... skal, skal ikke...

Ellers var det jammen godt jeg kom innom en tur - for påminnelse om Älens og fugleburene. Måtte jeg bare huske - og måtte jeg bare få tid!

Nattaklem til deg :)

tinemor sa...

Ja, man trenger en liten kozedag innimellom.
Et lite pust i bakken!
Rener med minstejenta satt pris på det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...