onsdag 23. april 2008

~ Deilig med sol ~

Så utrolig deilig med sol altså! Det er best å nyte det skikkelig nå, for fra i kveld av skal det bli regn. Signe og jeg har vært ute og gått tur i 2 timer i dag - vi har kost oss masse! Jeg er forøvrig veldig fornøyd med meg selv - har vært ute og gått en times tur hver dag de to siste ukene.

Det riktig bugnet av hvitveis langs med veien - nydelig hvite tepper mellom trærne! Blir i så vanvittig godt humør av våren, blomster, fuglesang og alt som hører med!


Signe sitter i vognen og titter ut - oppstilt til ære for fotografen - hun sitter jo ikke selv enda, så det ble et oppstilt bilde som gikk fort unna *smile* Ser dere hvor fornøyd hun ser ut??



En nydelig allé som vi gikk i, tenk om noen uker er den helt grønn og så tett at man kun kan skimte himmelen igjennom løvet.

Når barna er i seng skal mannen og jeg ut i hagen og rydde litt, om ikke lenge kommer "ferdigplenen" og skal rulles ut. Er endel som må gjøres før det er klart for det, så det er bare å sette i gang!

Ha en fin onsdag alle sammen!

*Klem*

9 kommentarer:

borghild sa...

Så skjønn Signe er!!:-)
Ser ut som om dere har et fantastisk turområde i nærheten, kan tenke meg alléen er nydelig med grønne blader...
Kos dere i hagen, det blir vel mest slit kanskje, kosen kommer vel etter at plenen er lagt...:-)
Klem B:-)

liven sa...

Skjønne bilder!! Både av lille signe og av naturen!!
Det høres greit ut med ferdig plen du!!!
Helt supert!!
Ha en fin kveld:O)

silje-sin sa...

ja,er det ikke herlig med vår?:) vi både står opp og legger oss til fuglesang,er jo helt skjønt! Kan ikke annet enn å smile, og så nydelig signe er også, man kan jo ikke være annet enn lykkelig når man har sånne sjarmtroll:) vi får nyte dagene med sol så lenge de varer ja:) ha en flott kveld! klem fra silje.

tinemor sa...

Åh, så søt.
To timers tur, -ikke værst!
Koz deg videre i sola!

Mummimamma sa...

Så nydelig lille Signe er.
Og jeg syns Signe er så vakkert et navn!

Ser ut som om dere koste dere på tur i dag, det er så herlig med sånt vårvær, og hvitveis er jo bare nydelig.
Selv fikk jeg en bukett av Marshmellowsen i dag, var vel ca 100 hvitveis i den "lille" buketten :)

Ha en fortsatt fin kveld, klem

Drømmen om en eplehage sa...

Hei kjære deg!
Ble så glad når jeg så du savnet meg. Skal ikke mye til å få meg rørt. Håpløs slik... He, he!
Vert full fart her og med musearm stoppet det litt opp. Var noen dager innom jobb oh hjalp til så da straffet det seg...

Du tar noen helt utrolig flotte bilder, Livy! Bildet av Signe som sover så søtt i innlegget under her får eggstokkene mine til å slå dobbel yatzy.

Flink du er å gå tur da! Jeg var på trening i dag også, men lillebror HATER barnepassen der og gråt når han så hvor han skulle. Vet ikke hva jeg skal gjøre... Ikke lett å gå når han ser panisk etter meg med armene i været og tårene spruter. Får vondt i magen bare jeg skriver om det... Kan de få varige mèn tro?
Får prøve ett par uker til, men rorer han seg ikke da vet jeg ikke... Eneste måten jeg får trent når eplekarten er offshore også.

Ja, det ble jo mye om meg da og det var ikke meningen.


Kos deg videre i det flotte været. Håper sommeren fortsetter slik, da skal vi klare oss godt uten ferietur!

Kos og klem fra meg til deg :)

Solveig sa...

Hei og hopp, for en vakker jente! Jeg har også novemberbarn, men ett år eldre, 06 versjonen. Nyddelig de jentene dine!!!

Har lagt deg til på NIB (norskeint...) tror du er den første som er lagt til uten et eneste problem på veien. HURRA for det! Blir hyggelig å følge siden din videre;)

Lykke til med rullingen, dere er heldige som har råd til det, hihi!

Elzie sa...

Ja, det är helt underbart med vitsippor och allt som kommer upp i naturen nu. Skönt att denna årstid finns så man kan njuta riktigt.
Hoppas ni får en bra helg.
Kram Elzie

Fru Fjeldhammer sa...

Ville bare ønske deg og dine er riktig god helg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...