onsdag 9. april 2008

..: Onsdag :..

I dag snør det igjen, og nå skal jeg slutte å si at våren har kommet(etter 17. mai kanskje den kommer *smile*) Det som er fint med snøen er at barna er overlykkelige! Vic spratt opp på morningen og var helt klar for en dag med moro og lek i snøen! Jeg kan jo bare holde meg inne, fyre i peisen og late som det snart er jul;-) Snøen er som lette fjun som ser ut som melis som drysser nedover hustakene - litt koselig er det jo da.

I dag får jeg besøk av ei veninne som har ei datter som er et par måneder eldre enn lille S - det blir hyggelig - er så koselig med formiddagsbesøk!

Ellers har vi vært i kontakt med en takstmann som skal komme å gå over huset. Det er endel ting som ikke virker å være som det skal, og byggefirmaet vi har brukt er ikke videre hjelpsomme desverre! Det siste nå er at fugene på badet har begynt å sprekke opp, han som la flisene var her i går, og han tror at snekkerne ikke har forsterket bjelkelaget under badekaret slik det står i tegningene at det skal gjøre. Livymannen og jeg har nå blitt enige om at det nok er lurt å få noen som har ordentlig greie på dette til å lage en rapport, som vi kan ha med neste gang vi kontakter firmaet som har oppført boligen. Så i morgen kl 10 kommer takstmannen.

Elles så tenkte jeg å vise hvordan hylla i gangen ble(har desverre ingen før bilder, men der det er hylle nå, var det bare vegg tidligere) - med litt maling tror jeg det blir fint! Er veldig fornøyd med den, da det ikke er så mange muligheter for hyller og knagger i gangen.



Ønsker dere alle en fin tirsdag!
*klem fra Livy*

9 kommentarer:

aase sa...

Oj,så lekker hylla ble!!! Jammen et godt tips det der!!! Takk for at du deler alle dine gode ideer!!!

Lene sa...

Takk for hygelig hilsen på blogen min! Så lys og fin gang du har! Det ønsker jeg meg også, men det blir trolig med drømmen her vi bor nå. Ønsker deg en srålende onsdag!

Camilla G sa...

oi, så kjedelig når en må ta sånt opp igjen! Håper det ordner seg, og at byggmesteren tar tak i det og rydder opp etter seg:) Jeg elsker å følge med på bloggen din, og kikke rundtom i huset ditt. Du har en kjempeflott stil- og er flink til å fange interiørdetaljer på bildene dine:)

Hulda sa...

Så stilig det var i det skapet ditt, liker stilen din. Du tar fine interiørbilder. :)

Fru Fjeldhammer sa...

Den hylla var jo både flott og smart!!!

Lykke til med takstmann..

tinemor sa...

Kjedelig om det ikke er gjordt skikkelig arbeid. Da vi bygde i byen, var det en del som dukket opp etterhvert. Så viktig å få en god taksmann. Dere har intill fem år å klage på byggingen. Men det er ingen morro prosess.
Hyllen i gangen ble jo kjempefin!!!
Grattulerer!

Bo med Lena sa...

Så herlig bilde av reven "din"! Hadde virkelig stusset litt om jeg hadde sett denen lille karen utenfor vindu. Men den var nydelig da:)

Og sjokoladekaken smakte nydelig..:) Nå er den i magen:)

Christinas låvebutikk sa...

Hei! Kjempefin hylle! Og mikkel rev er ikke mye redd. Takk for koselig kommentar!
Ha ei flott uke videre!

borghild sa...

Så kjedelig hvis ikke alt er som det skal med huset! Håper bare dere ikke får noen problemer med byggmesteren hvis noe skulle dukke opp... Ellers ble hylla kjempefin, smart løsning!:-) Klem B:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...